٢٦‏/٠٧‏/٢٠٠٦

حنين

...كان يبدو واثقا
علي الرغم من قلبه المحتل بالهموم
..وصلته رسالتها
..أطبق رسالتها في احدي يديه
وبيده الاخري.. امسك النجوم

هناك ٦ تعليقات:

21arestoo يقول...

جوه أنغام البحور
تلقى موج البحر شادك
ترسم الأحلام سطور
فيها جزرك زي مدك
تبني م الاحساس سفينة
حسنها من صنع يدك
وانت شااااااااااااااعر

سلامـــــــــــــه يقول...

ارسطو
...
اين انت يا ارسطو
وحشتنا والله
نفسي اشوفك قريب

شغف يقول...

يااااااااااااااااه
أخيرااااااااا ده انا كنت قربت أفقد الأمل في انك تنزل حاجة

حمد لله ع السلامة يا سلامة

سلامـــــــــــــه يقول...

الله يسلمك شغف
تقريبا انا كمان كنت فقدت الامل في
اني انزل حاجه
بس اقول ايه... اعتبريها محاوله للتغيير
ممكن تنجح ونبقي زي الناس الطبيعيين
وممكن تفشل - وده اللي بتمناه - وافضل زي ما انا
..........
ادعيلي

شغف يقول...

الله يخلف ظنك في دي

عنتر بن غلبان يقول...

سلامة
انت الوحيد الذى
حفظ العهد
وصان الوعد
وعمل بجد
وجالك برد
جتك نيلة
بحبك وانت متنيل
وزى الخيبة ومدهول
كما العادة
انا وانت
رجعنا زي عمنول
حبيبك
"ص"