٠٢‏/٠٦‏/٢٠٠٧

الفاجومي عندنا.. يا مرحبا يا مرحبا


خبر جميل جدا جدا
عمنا
الفاجومي
احمد فؤاد نجم
دخل عالم التدوين برجليه
ودي
مدونة الفاجومي اللي ناوي يخرب منها الدنيا

هناك ١٠ تعليقات:

عنتر بن غلبان يقول...

اخبارك بايته
انا شوفت الاعلان عند زينب من اسبوع تقريبا ودخلت عنده بس هو لسه مانزلش عنه شغل جديد علينا والمدونه بصراحه كده مش واضح هدفها وماظنش هتكون زي ماانت متخيل
مع الحب الشديد لأبو النجوم


بوركت

عين ضيقة يقول...

أهلا بيه ياعم

كرانيش يقول...

عادى يعنى

مصطفى حسان يقول...

أبو نجم عندنا ؟؟
طب وإيه يعني ؟؟
وبعدين هو سايب دريم والفضائيات وجاي على البلوج ... ايه اللي هو بيعمله ده ؟؟
وليه أصلا

خليك فى البيت يقول...

ندعوكم لزيارة مدونة خليك فى البيت والمشاركة فى الحملة

بياترتس يقول...

عارف كل مادخل مدونتك والقيها مختلفه بحس انك عندك طفله صغيره وعماله تكبر فى حضن ابوها
انت مش محتاج حد يرشحك لاحسن عشر مدونات
بنتك احلى من كل المدونات
وسلام ياعمنا

نفسنا يقول...

ندعوكم لمشاهدة العدد الثانى من مجلة نفسنا

ghalia يقول...

والله خبر حلو
أنا زرت مدونتو اليوم
ربنا يخليهولنا
أنا بموت فيه بجد

غير معرف يقول...

انا اسمى نور الدين احمد فؤاد نجم الله يعلم انا بحبك قد ايه دا موقعى
http://noorsss.blogspot.com/
ودا ائميلىNOOR_7789@HOTMAIL.COM

غير معرف يقول...

يهلا ولله انا اسمى نور الدين احمد فؤاد نجم انا فعلا بحبك جدا دا موقعىhttp://noorsss.blogspot.com/
ودا ائميلى
noor_7789@hotmail.com