١١‏/٠٨‏/٢٠٠٦

تلات سلامات يا واحشني

اليها . . . في منفاها البعيد
علهــــا يومــــا تعــــــود
..............................................................
تلات سلامات
يا واحشني تلات تيام
بايدي سلام
وعيني سلام
و قلبي سلام
بعادك يا جميل طول
وده اول بعاد بيطول
تلات تيام يا روح قلبي
وانا جنبي حسود و عزول
يقسوني عليك ماقسى
ينسوني هواك مانسى
يا مالي الدنيا في عنيا
تلات سلامات
و شويه تلات سلامات
عرفت الوحده ايه هي
و ايه ايامي في بعادك
و شفتك هانت الدنيا
ولا فكرت في عتابك
و اعاتبك ليه و انا بحبك
و اقولك ايه و انا بحبك
يا مالي الدنيا في عنيا
تلات سلامات
و شويه تلات سلامات
عيونك سود و اقول مش سود
عشان الناس تتوه عنك
و اصونك من حسود و عزول
و اغير حتى عليك منك
ولو قلبك سأل قلبي
هيعرف قد ايه حبي
يا مالي الدنيا في عنيا
تلات سلمات
و شويه تلات سلامات
................................................................................
استمتعوا بها
...................................

هناك ٨ تعليقات:

شغف يقول...

و مني كمان تلات سلامات ليها

في منفاها البعيد

21arestoo يقول...

وتلاتة من عندي
يبقوا تسعة
.........
وانت شاعر

سلامـــــــــــــه يقول...

شغف , ارسطو
وهي كمان بتبعتلكوا السلام

سلامـــــــــــــه يقول...

كليوباترا
ربنا يسمع منكم
وترجع لنفسها بالسلامه

غادة الكاميليا يقول...

وأنا كمان أشكوها للسماء

سلامـــــــــــــه يقول...

وأنا كمان أشكوها للسماء

Dananeer يقول...

يااه
محمد قنديل اكتر من دافى فيها
انا بحبها اوى

The Golden Eagle يقول...

جميل يا سيدنا
تسلم ايد اللي كتب ربنا يوفقك