٠٣‏/٠٩‏/٢٠٠٦

. . . . . . .

كان يجلس وحيدا
ينظر لي .. وفي عينيه رجاء
اجلسته معنا
. . . . . .
..بعد يومين
..كان يضحك معهم
ينظر لي وفي عينيه تحدي
..بينما
اجلس انا وحيدا

هناك ٨ تعليقات:

21arestoo يقول...

هيه تادنيا كده

وحّد الله

غادة الكاميليا يقول...

لا إله إلا الله يا أرسطو
جميل يا سلامه كمل

Ezz يقول...

سلامه: سطرين موجعين..تصدق حصلت معايا و شعرت و كأني طُعنت بسكين في الخاصرة.. بالليل يومها حسيت بألم في صدري.. قلقت.. إتضايقت لدرجة أن عضلة في الصدر فوق القلب حصالها تشنج والألم شبيه بالأزمه القلبية.. تخيل ماكنتش فاكر أن الخيانه و باي صورة كانت ممكن تعمل فيا كده المهم حصل خير و سيبك أنت.. أنت شاعر...عز

أجدع واحد في الشارع يقول...

بجد جميله واحساسك عالى اوى

توهة يقول...

حلوه
وعزه حلوه

كروان

هوميروس يقول...

مساء الخير
هي دي الدنيا
الخيارية اللي في ايدك النهارده بكره تلاقيها في السلطة

توهة يقول...

لأ روشه

بس ياخساره راحت لأدب

يعنى كلنا فى الهوا سوااااا يا باشا



فانتازياااااااااااااا
فانتازياااااااااااااااااااا

كائن العزلة الكئيب يقول...

تستاهل....!!!!
بس انا قوللتلك قبل كده دى قصيدة نثر متنكسفش و تقول عليها قصة قصيرة جدا النوع اللى انا مش عارف معناه ايه