٠٧‏/١٢‏/٢٠٠٦

مش فاهم

ابويا امبارح عمل حاجه عمره ما عملها قبل كده صحاني من النوم - علي غير العاده - وهو مش مكشر - كعادته دائما- 0
طبعا انا حاولت - كعادتي - اني افهم سر التغير المفاجيء ده
قالي - والابتسامه تغزو كل وجهه المجعد - : انت اتغيرت يا سلامه فلازم انا اغير تعاملي معاك
طبعا انا مش فاهم انا اتغيرت ازاي , بس مبسوط انه غير تعامله
{!!!طبعا غريبه ان الواحد يبدأ البوست بأبوه}
..............................................................
واحد صاحبي غالي عندي جدا لاحظت في الايام اللي فاتت ان حركات النداله بتاعته كترت - أصبحت أكثر مما يمكن تحمله - , لما سألته ايه يا بني اللي حصل , قالي شوف انت ايه اللي اتغير فيك؟
طبعا انا مش فاهم ايه اللي اتغير فيا
...............................................................
حتي البنوته الحلوه اللي في قلبي بتقول : كلهم تغيروا حتي هو - اللي هو أنا - 0
...............................................................
كل اللي حواليا - مع اختلاف ردود افعالهم - اجمعوا اني اتغيرت
المشكله اني لحد دلوقتي مش فاهم ايه اللي اتغير
وهو للاحسن ولا - كالمتوقع - للاسوء
................................................................
نداء لكل اللي يعرفوني
ولكل اللي بيعدوا من هنا - ولو حتي صدفة -0
اي حد منكم يا جماعه يقولي انا اتغيرت ازاي
نفسي افهم
................................................................
هو انا فعلا اتغيرت؟؟؟؟؟

هناك ١٧ تعليقًا:

admelmasry يقول...

اه طبعا اتغيرت يا اخي

انت مش واخد بالك ولا ايه

ابوك بيقولك اتغيرت

وصاحبك بيقولك اتغيرت

وحبيبتك بتقولك اتغيرت

تبقي اتغيرت

ايه ما تبصليش كدا

وماتقاوحش

الله بقي ؟



يلا سلام

21arestoo يقول...

حبيب قلبي

انت تغيرت

وانا شايف كده ده مش انا بس

دا ابوك واصحابك والحتة بتاعتك وادم المصري

وعموما

عشان ماتتعبش نفسك

البدلة الجديدة هيه اللي غيرتك يا نجم

كرانيش يقول...

مين اللى قال كده؟
كلهم كدابين حتى البنت الحلوه اللى فى قلبك كدابه كمان
متصدقش حد
صدق نفسك وبس

غير معرف يقول...

عارف؟
كويس قوى انك تبقى مش انت ولو لوقت بسيط....عارف كمان؟
كويس قوى ان ابوك يضحك فى وشك والاحسن انك انت كمان تضحك فى وشك
عارف كمان مره يمكن لما حبيبتك تشوفك اتغيرت تبقى حبيبها او متبقاش ....القدر يهزأ بنا يا صديقى
(وجع)

سلامـــــــــــــه يقول...
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.
سلامـــــــــــــه يقول...

ادم باشا
حتي انت يا ادم
.......................
اريسطو
بس انا مش بنام بالبدله علشان ابويا يضحك في وشي وهو بيصحيني
!!!!!
.......................
كرانيش
يعني اخدها منك كلمه واسيبني منها هي؟
......................
وجع هانم
كويس انك مقلتيش لازم
......................
دمتم بود

21arestoo يقول...

هههههههههههههههههه

انا كنت شاكك في الحجة وجع دي

لكن كويس انك قلت ليها كويس انها ماقلتش لازم

ههههههههههههههههه


ياولاد الايه
!!!!!!!!!!!!!

ياسر شمس الدين يقول...

صاحبك ده شكله بيحبك
ومبروك ان باباك اتغير

كرانيش يقول...

اه يا سى سلامه

غير معرف يقول...

انا اكتشفت انى ما عنتش قادرة اعاند القدر واقول لازم
تصدق

LAMIA MAHMOUD يقول...

يا سيدي اشطة وولا تحط في بالك

التغيير في حد ذاته شيء كويس
وبعدين كل الناس بتسمع جملة انت اتغيرت بتاع سبع تلاف مرة

السيد الوالد من وانا في اعدادي وهو بيقولي انتي افكارك بقت مسممة
طيب ومعنى كده انها كانت صالحة للاكل امتى؟



والاخ اللي كان حبيبي بيقولي انا ساعات بحس اني مبقيتش عارفك وانتي مبقتيش فاهماني
والكلام ده من ساعة ما كنا عارفين بعض
يبقى اية الجديد لما نسيب بعض ليه حاسس انه تغيير

واصحابي انتي اتغيرتي وبقيتي احسن
وكل ده وانا مش عارفة ليه ولا اية اللي اتغير لحد ما بطلت اسال

فسيبك واعتبر ان التغيير اللي هما شايفينه خطوة

سلامـــــــــــــه يقول...

اريسطو باشا
اهو انت اللي ابن الايه
هههههههههههههههه
..........................
ياسر شمس الدين
الله يبارك فيك

...........................

كرانيش

خايف اصدقك احسن هي تزعل مني

..........................
وجع
مصدقك من غير ما تقولي

...........................
لمياء
مش عارف خطوه لايه بالظبط
بس برضه شرفتني زيارتك
ياريت متكونش الاخيره
...........................
دمتم بود

syzef يقول...

لما البلد كلها قالتلك انك اتغيرت مش مصدق ايه بقي

شغف يقول...

و لا تصدق .... يقولوا ما يقولوه عنك ، و طبعا غايرانين منك

صدق أصالة

:)

شغف يقول...
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.
سلامـــــــــــــه يقول...
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.
mariamagdolen يقول...

بعد العودة الجديدة اول واحد اعلق عندة انت يا سلامة
اولا عاجبنى عملك جدا
ثانيا بجد انا بقول ان العلاقات العائلية دى حتة الكلام فيها بيتحس وبسرعة وبجد انت اتكلمت هنا ووصفت وصف كويس