٣٠‏/٠٨‏/٢٠٠٧

انا

طول عمري كنت بحب الافلام العربي
علشان في الاخر البطل دايما بيتجوز البطله
دلوقتي
غصب عني بتنزل دمعة
وانا مش لاقي اسمها
في تتر النهاية

هناك ١٢ تعليقًا:

غير معرف يقول...

ممكن تكون مش شايفها قدامك علي التتر
بس اكيد هي جنبك
مد اديك وانت هتلاقيها
ولو ملقيتهاش حواليك هتلاقيها في قلبك

LAMIA MAHMOUD يقول...

طول عمري بخاف من الافلام العربي .. علشان عارفة انها افلام وان النهاية مش سعيدة دايما
او يمكن لاني كنت عارفة اني مش حلاقي اسمه في تتر النهاية
طول عمري كنت بحب الافلام اللي نهايتها حزينة اكتر وبقول تشبهلي شوية .. واستخبى من النهايات اللي بتقولي اني مش بطلة حياتي
وفي الاخر عرفت ان حياتنا مش فيلم ومحدش غيرنا بطلها والادوار بعد كده كلها هامشية

تــسنيـم يقول...

لأن التتر لم ينزل بعد


فقط فاصل وسنعود


لا تتشائم


:)

غير معرف يقول...

سلامه
يا ريت تدقق في التتر شويه
هتلاقي ان اسمها قبل اسم البطل

وجايز مع الصبر تلاقى ان النهايه
بقت احسن من نهاية الافلام القديمه

عزيزي
ارجوك تحمل ولا تتشائم ولا تيئس


سامح

عنتر بن غلبان يقول...

لو كان قلبي معي ما اخترت غيركم
ولا رضيت سواكم في الهوى بدلا

لكنه راغب فيمن يعذبه
وليس يقبل لا لوما ولا عذلا



مش بادينا يا سلامة

صبرا

Halawa يقول...

عاجبني ان كل كلامك
ماقل ودل
بتجيب م الآخر

كل سنة وانت طيب

تحياتي

كائن العزلة الكئيب يقول...

زى مقلتلك قبل كده كى قصايد جميلة و لا انت لسة مصمم على موضوع القصة ؟
بمناسبة التتر عندى مقطع :
و اخيرا كاست باسمك وحده
اعظم دور مثلته
دور المهزوم
تحياتى لنصك الجميل

عين ضيقة يقول...

وأنا كمان

كرانيش يقول...

انا طول عمرى بحب الافلام العربى

بس كنت دايما مبصدقهاش

عشان مش واقعيه


الحلم فيها زياده





انا اسفه

غادة الكاميليا يقول...

الحب زى الطيور بيعشق الطيران
الحب زى البحور يكره شطوط ثابته
.
.
.
الحب
احنا هنعمل مسرحية سوا السنه دى وهبقى اقولكم الحب ايه
يمكن تتعدل

نهى جمال يقول...

للأسف

....

قبل الحب بقليل, في منتهى الالتباس , تجيء أعراض حبّ أعرفها. وأنا الساكنة في قلب متصدع الجدران , لم يصبني يوماً, هلعٌ من وَلَعٍ مقبل كإعصار
كنت أستسلم لتلك الأعاصير التي تغيّر أسماءها كلّ مرة , وتأتي لتقلب كل ّشيء داخليّ .. وتمضي بذلك القدر الجميل من الدمار

أحلام مستغانمي

....

تحياتي

LAMIA MAHMOUD يقول...

ramdan kaream